قوانین و مقررات

قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‌های فروشگاه ما منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است

شرایط ارسال و تحویل کالا :
ارسال سفارشات در فروشگاه مبیناشاپ بطور منظم در روزهای شنبه تا پنج شنبه (غیر تعطیل) قبل از ساعت ۱۰ صبح اانجام می شود. برای ارسال سفارشات ثبت شده در روزهای تعطیلات ، در اولین روز کاری بعد پردازش و ارسال سفارش مشتریان انجام خواهد شد.

نکته: در شرایط خاص مثل جشنواره های تخفیفی و … که از طرف فروشگاه اعلام می شود، ارسال سفارشات با تاخیر انجام می شود.

ما در مبیناشاپ دو به روش کالای شما را ارسال می نماییم :

۱- پیک فروشگاه 
ارسال سفارشات توسط پیک فروشگاه صورت می گیرد و تنها مخصوص مشتریان شهر چابهار و حومه شهر است.
۲- پست جمهوری اسلامی
مبیناشاپ در حال حاضر امکان تحویل کالا در تمام شهرهای ایران را به کمک پست  پیشتاز انجام می دهد.

۱- ارسال سفارشات مبیناشاپ در تمامی روزهای هفته غیر از روزهای تعطیل پیش از ساعت۱۰ظهر صورت می گیرد.

۲- سفارشات ثبت شده ۲۴-۴۸ ساعت کاری بعد از پرداخت ارسال می شوند. که این زمان مربوط به بسته بندی و آماده سازی سفارشات می باشد.

۳- سفارشات پیشتاز  شما بین ۳ تا ۵ روز کاری به دستتان خواهد رسید.

۴- سفارشات سایر استان ها مثل خوزستان، بوشهر، هرمزگان ، خراسان و …. ابتدا به تهران و سپس به استان مقصد ارسال می شود. که این مورد  مربوط به مسیر حمل اداره پست بوده و هیچ ارتباطی به فروشگاه ندارد.

۵- لازم بذکر است مبیناشاپ نسبت به ارسال سفارشات در اسرع وقت اقدام خواهد کرد و شماره پیگیری پستی را در پیج رسمی اینستاگرام خو به آدرس instagram.com/mobinashop   به اطلاع مشتری می رساند

۶- لذا هرگونه تاخیر در ارسال و تحویل که توسط شرکت پست انجام گیرد از حیطه مسئولیت مبیناشاپ خارج می باشد .

۷- شما می توانید از طریق آدرس newtracking.post.ir با وارد کردن کد رهگیری در هر زمان موقعیت مکانی کالای خود را پیگیری کنید.

۸- ارسال کالا توسط پست منوط به پرداخت آنلاین وجه سفارشات می باشد.

۹- هزینه پستی در هنگام سفارش از مشتری اخذ می گردد.

۱۰- سفارشات بالای ۱۵۰ هزار تومان بصورت کاملا رایگان به سراسر کشور ارسال می شود. و برای کمتر از این مبلغ ۱۳ هزار تومان بابت ارسال پیشتاز به فاکتور شما اضافه می گردد.

. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‌ها و سرویس‌های فروشگاه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اقدام نماید.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌شوند.
ما به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش ‌‏گذاری می‌دهیم.

مهلت بازگشت کالا

۱-تمامی سفارشات ۷ روز از زمان تحویل مهلت تست و بررسی و در صورت داشتن مشکل دارند.

۲-مشتریان عزیز در انتخاب رنگ و مدل و سایز محصولات دقت فرمایید چون این موارد جز موارد مرجوعی محسوب نشده و تغییر رنگ و … امکان پذیر نیست.

۳-در صورت داشتن هر گونه مشکل مشتری ۲۴ ساعت مهلت دارد از زمان تحویل که در سامانه پست ثبت شده است، مشکل سفارش خود را به پشتیبانی سایت اطلاع دهد. بعد از گذشت مدت زمان اعلام شده هیچ گونه مسئولیتی بر عهده فروشگاه نخواهد بود.

۴-محصولات آرایشی و بهداشتی بر اساس بخش نامه وزارت بهداشت به هیج  عنوان بعد از باز شدن مرجوع نخواهند شد.

۵- مرجوع سفارشات باید به همان شکل و بسته بندی ارسالی باشد. درصورت باز شدن پلمپ یا چسب فروشگاه هیچ تعهدی بابت مرجوع شدن سفارش ندارد.

۶- هزینه ارسال مرجوعی در صورت اشتباه در ارسال بر عهده فروشگاه بوده و در غیر از این موارد هزینه مرجوعی بر عهده مشتری می باشد.

۷-  درصورتی که مشتری از تحویل کالا  منصرف گردد، برای سفارشات ارسال رایگان هزینه ارسال و بسته بندی کسر گردیده و ما بقی به حساب مشتری واریز می گردد.

توجه :  بعد از زمان اعلام شده فروشگاه هیچ گونه تعهدی در این مورد ندارد.

خسارت در هنگام حمل و نقل
مبیناشاپ همواره نهایت تلاش خود را می‌کند تا کلیه سفارش‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در قسمت پیگیری سفارشات پیج ایستاگرام یا به صورت پیامک) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و ما تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌کند.

نکته مهم: سفارشاتی که درزمان حمل و نقل پست به هر نحوی آسیب دیده باشند باید برای پیگیری صورتجلسه مربوط به آسیب دیدگی توسط پست مقصد اراِئه شود. بدون صورتجلسه پستی فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال سفارش ندارد.